Oració a la Immaculada: Verge Santíssima Immaculada i Mare meva Maria...


Verge Santíssima Immaculada i Mare meva Maria, a Vós qui sou la Mare de mon Senyor, la Reina del món, l'advocada, l'esperança, el refugi dels pecadors, avui recorro jo, que sóc el més miserable de tots.

Us adoro, oh gran Reina, i us dono gràcies per tots els favors que m'haveu fet fins ara; especialment per haver-me deslliurat de l'infern, que tantes vegades he merescut.

Jo us estimo, Senyora amabilíssima, i per l'amor que us tinc, prometo de voler-vos servir sempre i de fer el que pugui perquè sigueu també estimada dels altres.

Jo poso en vostres mans totes les meves esperances i tota la meva salvació; accepteu-me per servent vostre, i acolliu-me sota vostre mantell, Vós, Mare de misericòrdia.

I ja que sou tan poderosa amb Déu, deslliureu-me de totes les temptacions, o bé, obteniu-me la força de vèncer-les fins a la mort.

A Vós demano el vertader amor a Jesucrist.

De Vós espero tenir una bona mort.

Mare meva, per l'amor que teniu a Déu, us prego que m'ajudeu sempre, emperò més en l'últim instant de ma vida.

No em deixeu fins i tant que em veieu ja salvat en el Cel per a beneir-vos i cantar les vostres misericòrdies per tota l'eternitat.
Així ho espero. Així sia.

.

Comentaris