Cant a la Mare de Déu: Ave Maria (Quantes coses a la vida...)

Mare de Déu del Roser
a la plaça Dr. Josep Ma Jordà
de Vilademuls (Pla de l'Estany, Girona)

Quantes coses a la vida que semblen omplir-ho tot
i no son més que mentides que s’amaguen dins del cor.
Tu has omplert la meva vida estimant-me de debò.
Jo voldria, Mare bona, ser com tu...

En silenci escoltaves la paraula de Jesús
i la feies pa de vida amb l’amor teu tan profund:
com llavor que cau a terra i germina sense por.
Amb el cor ple d'alegria et vull cantar...

Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria

Des del temps de la infantesa has estat al meu costat.
Prop de Déu jo em sentia de la teva mà agafat. 
Pel camí de l’esperança amb la fe jo m’he trobat 
i a la nit sempre has estat la meva llum.

No em deixis, Mare meva! Resta sempre així, com cal, 
perquè pugui cada dia compartir amb els germans
tot el que has fet en nosaltres: un somrís d'eternitat.
La pregària més senzilla et vull cantar.

Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria


Acords:

    Lam Rem
Quantes coses a la vida que semblen omplir-ho tot
         Sol 7    Do
i no son més que mentides que s’amaguen dins del cor.
     Lam      Rem
Tu has omplert la meua vida estimant-me de debò
        Fa                                 Mi  
Jo voldria Mare bona ser com tu...

    Lam Rem
En silenci escoltaves la paraula de Jesús
         Sol 7    Do
i la feies pa de vida amb l’amor teu tan profund:
     Lam      Rem
Com llavor que cau a terra i germina sense por
        Fa                                    Mi  
amb el cor ple d’alegria et vull cantar...

Do    Rem     Fa    Do-Sol7     Do   Rem     Fa       Do-Sol7-Do
Ave Maria,    Ave Maria,      Ave Maria,    Ave Maria



Comentaris