Oració del "brancardier" de Lourdes

Els brancardiers estan al servei dels malalts.
Foto: Diòcesi de Soissons

Doneu-me, Senyor, allò que us queda.
Doneu-me, Senyor,
allò que mai no us demanen.
No us demano el repòs
ni la tranquil·litat.
No us demano riqueses,
ni l'èxit, ni tan sols la salut.
Tot això, Senyor, se us demana tant,
que ja no us deu quedar res.
Jo vull servir la Mare de Déu de Lourdes.
Jo vull servir els malalts i els pelegrins.
Amb paciència, amb caritat, i somrient.
És això, Senyor, el que us demano
que em doneu:
Que jo tingui la seguretat de servir-vos
durant molt de temps,
perquè potser no m'atreviria
a demanar-vos-ho cada dia.
Doneu-me allò que els altres no us demanen.
Però, sobretot, doneu-me el coratge
i la força de la fe.

Amén.

Santuari de la Mare de Déu de Lourdes. Foto: Josep Maria.


Comentaris