Cançó de Nadal: M'agrada el Nadal.



M'agrada el Nadal
faig petons i regals,
els carrers i els balcons
plens de llums i colors.

M'agrada el Nadal
un pessebre com cal,
pastorets i torrons
i cançons vora el foc.

Quan miro la nit
veig el vidre entelat,
escric amb el dit:
Bon Nadal i un desig.

Vull un tall de torró
pel pastor Rovelló
i carbó dins d'un sac
pel dimoni escuat.

Vull un somni de neu
per baixar amb un trineu.
Poder veure al rei blanc
fent de mag un instant.

Vull pujar dalt del cel
per fer surf amb l'estel,
fins l'estrella d'orient,
que s'apaga i s'encén.

Vull que em donis cançons
i un sac ple de petons
i un dibuix d'aquest món
sense mals ni canons.

M'agrada el Nadal
faig petons i regals,
els carrers i els balcons
plens de llums i colors.
M'agrada el Nadal...

M'agrada el Nadal
un pessebre com cal,
pastorets i torrons
i cançons vora el foc.


Extret del cançoner de Nadal de l'Escola Cèsar August de Tarragona.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada