Cant d'entrada a la catequesi: Anem a doctrina...

Lletra de mn. Josep Paradeda
Música de Joan B. Lambert
Llibret publicat l'any 1933 a Barcelona

— ¡Anem, anem a Doctrina,
que'l bon Déu crida als infants!
Els àngels són a la porta
per a donar-nos les mans. —

Jesús a dintre ens espera
sentat en cadira d'or;
totes les coses que'ns digui
les volem saber de cor.

La Mare de Déu, al veure'ns,
d'un tros lluny ja somriurà;
sants i santes de la Iglésia
ens voldran veure passâ.

El bon Jesús serà el Mestre
que'ns dictarà la lliçó;
¡ ditxós aquell de nosaltres
que la escoltarà millô !

— ¡Anem, anem a Doctrina,
que'l bon Déu crida als infants!
Els àngels són a la porta
per a donar-nos les mans. —




Una altra versió musical feta per mn. Ll. Romeu
Lluïsa Martí i Gich canta amb aquesta melodia tal com la recorda...

Anem a la doctrina! Anem!
Anem-hi cada dia! Correm, correm!
Anem-hi cada dia i al cel arribarem!


Si deixem els jocs alegres
i a doctrina tots anem,
donarem un goig als àngels
i el camí del cel tindrem!
Sí! el camí del cel tindrem.

Si guardem les ensenyances,
de Jesús ben fidelment
i estimem la nostra Mare
a la fi ens salvarem.
Sí! A la fi ens salvarem.

Comentaris

  1. Em recorda els meus anys de catequista als Seràfics (Joventut Seràfica) d'Arenys de Mar! Nostàlgia d'un vell de 77 anys!

    ResponElimina
  2. Ernest (BCN)
    Em recorda els anys de cetacisme a la Parroquia dels Sants Just i Pastor Ho catabem entrant a l' esglesia. Jo tindria 6 anys. ara en tinc 68.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada