Ofrena a l'Amor misericordiós, de Santa Teresa de Lisieux.

Crist de l'Amor misericordiós

A fi de viure en un acte de perfecte amor, jo m'oferesc com a víctima d'holocauste al vostre Amor misericordiós, suplicant-vos que em consumeixi sense parar, deixant vessar en la meva ànima les onades de tendresa infinita que estan recloses en Vós, i que així, oh Déu meu, jo sigui màrtir del vostre Amor.
Que aquest martiri, després d'haver-me preparat per comparèixer davant vostre, em faci, a la fi, morir, i que la meva ànima es llenci tot seguit a l'eterna abraçada del vostre misericordiós Amor. Jo vull, oh mon Benamat, a cada batec de mon cor, renovar-vos aquesta ofrena infinites vegades, fins que, esvaïdes les ombres, jo us pugui repetir mon amor, cara a cara eternament.


—L'Obra de l'Amor misericordiós és un moviment devocional que es va estendre per Espanya durant els anys vint i trenta al voltant dels escrits de Maria Teresa Desandais. Es troba dins la poderosa corrent espiritual generada a finals del segle XIX per santa Teresa de l'Infant Jesús i difosa per nomerosos apòstols d'aquesta devoció—.

.

Comentaris