22 d'octubre: Sant Joan Pau II.
24 d'octubre: Sant Martirià. Sant Antoni Ma. Claret. 25 d'octubre: Mare de Déu del Collell. Sant Bernat Calvó. 26 d'octubre: Sants Llucià i Marcià. 28 d'octubre: Sant Judes Tadeu. 29 d'octubre: Sant Narcís.
OCTUBRE: Mes del Rosari.

dissabte, 19 de gener de 2013

Dolors de la Mare de Déu (en castellà). Puigcerdà (La Cerdanya, Girona)

Mare de Déu dels Dolors
Vuestras penas, Virgen, son
las que yo os he ocasionado:
Reconocido y postrado,
os pido, Madre, perdon.

Cuando al Templo verter sangre
viste á Cristo hecho un raudal,
fué tu llanto y dolor tal,
que no hay pena que le iguale,
fué un cuchillo, triste Madre,
que os traspasó el corazón:
Reconocido y postrado...
...
Pide, pues, ó Virgen madre,
por tu pena y dolor fuerte,
que en la hora de mi muerte,
llore todos mis pecados;
y con tu llanto borrados,
logre yo mi salvacion:
Reconocido y postrado...

El Condado, gran Señora,
de Cerdaña y esta Villa,
os rinde culto y adora,
y á vuestras plantas se humilla:
ya que Vos á maravilla
le robais el corazon:
Reconocido y postrado...


L'església dels Dolors era ubicada on ara conflueixen el carrer Espanya
i la plaça de Santa Maria.
Foto: Fotos de Catalunya 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada