Visita al Santíssim Sagrament

Capella del Santíssim de la Parròquia de Maria
Auxiliadora de Barcelona-Sarrià

- En tot lloc i en tot moment.
- Sigui beneït i alabat el Santíssim Sagrament.
- Pare nostre... Déu Vós salve Maria... Glòria... (es repeteix tres vegades).

Comunió espiritual:
Jo voldria, Senyor, rebre-us amb aquella puresa, humilitat i devoció amb que us va rebre la vostra Santíssima Mare, amb l'esperit i fervor dels Sants.

- - - - - - - - 


Una altra manera...
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com un pobre davant un gran Rei; feu-me, Senyor, la caritat de la vostra divina gràcia.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com un servent davant el seu Amo; doneu-me Senyor, l'aliment del vostre Cos i Sang, i deslliureu-me de la meva misèria.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com un malalt davant el Metge; cureu-me, Senyor, les ferides de l'ànima amb el bàlsam de la vostra Sang.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com un deixeble davant el Mestre; ensenyeu-me, Senyor, a complir la vostra santa voluntat.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com un fill davant el seu Pare; no em negueu, Senyor, l'herència paterna de la pàtria celestial.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Aquí estic, Bon Jesús, davant Vós, com una ovella davant el seu Pastor; vulgueu, Senyor, guardar el ramat de la vostra Santa Església i atendre benignament les intencions del Sant Pare.
    • Parenostre, Avemaria i Glòria.
  • Comunió espiritual


Comentaris