dimecres, 12 d’octubre de 2011

Oració per a obtenir una bona mort

Creador meu i Redemptor meu, us demano la més important de totes les vostres gràcies: la perseverança final i una mort santa. Per gran que hagi estat l'abús fet de la vida que m’heu donat, concediu-me de viure-la des d’ara i d'acabar-la en el vostre sant amor.

Que jo mori com els Sants Patriarques, deixant sense tristesa aquesta vall de llàgrimes, per tal d’anar a gaudir del repòs etern a la meva vertadera pàtria.

Que jo mori com el gloriós Sant Josep, acompanyat de Jesús i de Maria, pronunciant aquests dolcíssims noms, que espero beneir per tota l’eternitat.

Que jo mori com la Verge Immaculada, amb la caritat més pura i amb el desig d’unir-me amb l’únic objecte dels meus amors.

Que jo mori com Jesús a la Creu, plenament identificat amb la voluntat del Pare, fet holocaust per amor.

Jesús, mort per mi, concediu-me la gràcia de morir en un acte de perfecta caritat vers Vós.

Davallament de la Creu
Cripta de la Basílica de Santa Maria
Vilafranca del Penedès.
Grup escultòric de Llimona amb marbre de Carrara.
Foto: Àngela Llop. (amb més resolució)
Santa Maria, Mare de Déu, pregueu per mi ara i en l’hora de la meva mort.

Sant Josep, el meu pare i senyor, aconseguiu-me que mori amb la mort dels justos.












Oració per al moment de la mort

Senyor, Déu meu; ja des d’ara accepto de bon grat, com a cosa que ve de Vós, qualsevol mena de mort que vulgueu enviar-me, amb totes les angúnies, penes i dolors.
V/. Jesús, Josep i Maria
R/. Us dono el cor i l’ànima mia.
V/. Jesús, Josep i Maria
R/. Assistiu-me en l’última agonia.
V/. Jesús, Josep i Maria
R/. Descansi en pau, amb Vos, l’ànima mia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada