Oració al Sant Crist: Mireu-me, bon Jesús dolcíssim...

Creu de terme a Martís. Esponellà, Plà de l'Estany (Girona)

Mireu-me, oh mon estimat i bon Jesús, que agenollat en la vostra divina presència, us demano amb el major fervor, que imprimiu en mon cor sentiments de fe, esperança i caritat, dolor dels meus pecats i propòsit de mai més ofendre-us: mentre jo amb tot l'amor i compassió de què sóc capaç, vaig considerant les vostres cinc llagues, començant per allò que diu de Vós, oh Déu meu, el sant profeta David: Han foradat les meves mans i els meus peus i es poden comptar tots els meus ossos.


(Indulgència plenària als qui resaran l'anterior oració davant una imatge del Sant Crist. Condicions: Confessió, Comunió i pregar per les intencions del Sant Pare)

Creu de terme a Martís. Esponellà, Plà de l'Estany (Girona).

Una altra traducció d'aquesta oració:

Mireu-me, bon Jesús dolcíssim, agenollat davant la vostra presència, i amb el major fervor de l'ànima us demano i suplico que vulgueu imprimir en el meu cor vius sentiments de fe, esperança i caritat, vertader penediment dels meus pecats i voluntat ben ferma d'esmenar-me'n; mentrestant amb el major afecte i dolor, considero i planyo de cor les vostres cinc ferides i poso davant els meus ulls allò que digué de Vós, o bon Jesús, el vostre profeta David: Han foradat les meves mans i els meus peus, i es poden comptar tots els meus ossos.

.

Comentaris