Pregària pels conductors

Pregària a la Mare de Déu de la Prudència i a sant Cristòfol demanant la prudència dels conductors.
Extreta del Full Parroquial de la diòcesi de Girona del 2 de juliol del 2023 (núm 4991).

Pregària 

Verge santíssima de la Prudència,
Senyora i Mare meva.
En pujar una vegada més al vehicle
i agafar el volant entre les meves mans
sé que no és un joc de nens.
Per això, després de silenciar el mòbil,
em dirigeixo a tu, Verge Prudent,
per demanar-te un bon viatge.
Guia el meu camí pel compliment
de les normes de trànsit, perquè
—amb la deguda atenció i prudència—
arribi feliçment al meu destí.
Mare, ajuda'm a gaudir del viatge
i evitar tota mena d'accidents,
per bé meu, dels que m'acompanyen
o circulen amb mi.

Sant Cristòfol, patró dels conductors,
ajuda'm a conduir amb responsabilitat
i en les degudes condicions,
no per temor a la multa,
sinó per amor a Déu
i respecte al meu proïsme. 
Amén.


Comentaris